czwartek, 21 kwietnia 2011

Starsze prace cz.1 "Miecze"

Jako, że bloga założyłem dopiero teraz, kiedy mam już trochę prac, należałoby je pokazać. Tak wiec zaczynam podróż (krótką, ale jednak) od początków. A jako, że to ma być niejako "baza wypadowa", będzie tu trochę więcej niż na innych moich tematach.

Dragon's Claw

Pierwszy miecz, który wymyśliłem, dawno już temu. Początkowo miał to być oręż, na potrzeby opowiadania mojego autorstwa. Jednak choć fabuła płynęła w mych myślach niczym rzeka, miecz i jego idea pozostawały stałe. W końcu wiec, odłączył się od całego utworu i stał się w gruncie rzeczy osobnym "stworzeniem". Początkowo wykonany w GIMPie:

(Tak, wiem taki sobie). Po jakimś czasie odrodził się za dobrodziejstwem Blendera. Praca nie była łatwa, bo to był pierwszy duży projekt. Oto on:




Crystal Blade:


Ten miecz jest o tyle ciekawy, że... nie jest mój. Ale spokojnie, zanim ktoś zacznie psioczyć na prawa autorskie, POMYSŁ nie jest mój. Jest kolegi, któremu pokazywałem "Smoczy Pazur", i który stwierdził, zę też miałby pomysł na miecz. Z odręcznego rysunku w zeszycie, i wielu poprawek przez internecie narodziło się Kryształowe Ostrze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz